Žádné produkty
Prohlédnuté produkty
Měřítka
Roco 7590003
Nový produkt
2 ks skladem
TT - 1:120 | ano |
Železniční společnost: ČSD
Epocha: IV
Napájení: DC
Digitalní dekodér: Ano
Zvuk: Ano
Osvětlení: Ano
Spřáhla: hřídel NEM 358 s kinematikou KK
Délka přes nárazníky: 140 mm
Minimální poloměr: 286 mm
Motor: 5-ti pólový
Autentická replika jako klasická verze Era IV
Model v jemně detailním provedení se samostatně připojenými zásuvnými díly
Kola s jemnými paprsky
V digitálním provozu s individuálně zapínatelnými světlomety nebo zadními světly V 80. letech se ČSD a DR rozhodly pro pořízení
dvousystémových lokomotiv, aby zjednodušily stále rostoucí dopravní a provozní procesy v přeshraniční dopravě na trase Berlín –
Drážďany – Praha. Výrobce lokomotiv v NDR LEW Hennigsdorf měl ale v té době plnou kapacitu, a tak zakázku dostala česká
továrna na lokomotivy Škoda, která už měla s takovými stroji různé zkušenosti. Jako základ byly ideální řady CSD ES 499.1 a
499.2. Německý energetický systém 15 kV/16⅔ Hz však prorazil novou půdu. Dvojzákazka obsahovala 15 lokomotiv BR 372 pro
ČSD a 20 lokomotiv BR 230 pro DR. Univerzální stroje byly používány v osobní i nákladní vlakové dopravě. S hodinovým
výkonem 3 260 kW je dosahováno maximální rychlosti 120 km/h. V Německu se seriálu láskyplně říká „lis na knedlíky“, zatímco
českému protějšku v sousední zemi říkají „Bastard“.